خوش آمدید

جستجو

تبلیغات





11 قانون اصلی برای ارتباطات انسانی در محیط کار


    دانستن چگونگي رفتار با مردم به اندازه شايستگي هاي فني و مـديريتي اهميت دارد.

    به بدترين کارفرمايي که تـا حال داشته ايـد فـکر کـنـيد. بياد آوريد کـه چطـور فقدان مهارتهاي رفتار با ديگران در او باعث دلسردي و عدم بهره وري ديگران و خروج شما با نا اميدي گرديد.

    يک انسان موفق نيمي کارمند است، نيمي سياستمدار. او مي داند کارکردن با ديگران بخصوص در دنياي کنوني کـه مملو از انسانهاي دمدمي مزاج و زود رنج اسـت، روال ارتباطي خاصي را مي طلبد. سخن يکي از بزرگان جامعه شناس را هنگام برخورد با مردم بخاطر داشته باشيد "با مخلوقات منطق طرف نيستيد ، بلکه با مخلوقات احساسات، مـوجوداتـي که سرشار از تبعيض ، روحيات پيشداوري و تعصب مي باشند، و با غرور و خودبيني دست بگريبانند طرف هستيد،" 

    در ايـن قسمت برخي از قـوانـيـن اصـلـي ارتـبـاطات انـساني.....


    این مطلب تا کنون 5 بار بازدید شده است.
    منبع
    برچسب ها : ديگران ,
    11 قانون اصلی برای ارتباطات انسانی در محیط کار

تبلیغات


    محل نمایش تبلیغات شما

پربازدیدترین مطالب

آمار

تبلیغات

محل نمایش تبلیغات شما

تبلیغات

محل نمایش تبلیغات شما

آخرین کلمات جستجو شده